Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Levende Ord Jæren - 1. okt 04
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 20-6-2004 kl 01:34
Levende Ord Jæren - 1. okt 04


Klikk her for å gå til levende ords hjemmesider



Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 20-6-2004 kl 02:07
Jeg vil i denne sammenheng


minne om websiden til Torgeir Tønnesen, et tidligere medlem av Levende Ord.

Der får du bl.a lese hans eget vitnesbyrd om sine erfaringer, pluss en del andre kommentarer og innspill.

Rent teknisk er siden kanskje så som så, men innholdsmessig så annbefales den sterkt.

Du finner websiden hans HER.

Gunnar.




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 20-6-2004 kl 19:28


hm... jeg ser ikke helt behovet for noen ny menighet der. Jæren har allerede Jæren Kristne senter (JKS) og Karisma Senter som vel begge er å regne som trosmenigheter.

Vi har videre IMI Kirken Luthersk karismatisk menighet underlagt Den Norske Kirke og Normisjon. I utganspunktet en sunn menighet så langt jeg kan se, men stiller meg litt spørrende til blandt annet en del gjestetalere de har tatt inn.

Videre står Den Luthersk evangeliske Frikirke sterkt her med en stor menighet i Bryne og en stor menighet i Sandnes. Samt en mindre menighet i Stavanger. Det kryr av bedehus. Stavanger som by er eneste (?) byen hvor man opplever at voksne melder seg INN i statskirka som nyfrelste, og det bygges flere nye kirker enn i noen annen komune i Norge.

Erlig talt... Jeg stiller meg undrende til behovet for ny menighet her. Litt sarkastisk sagt, men altså... det er mer enn nok av både vrang og rett lære på Jæren allerede.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen