Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Abonnere
bus
Medlem
**


Avatar


Innlegg: 118
Registrert: 29-3-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 6-6-2004 kl 23:17
Abonnere


Hvordan kan jeg abonnere på en tråd, eller på et innlegg?

Og hva betyr "Poll"?

Ikke finner jeg en e-post å sende spørsmål til heller :•)
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 7-6-2004 kl 01:38


Alle vi som "jobber" her har hver vår "nickname@apologetisk.net" adresse.

Poll betyr spørreundersøkelse. Dette kan kun opprettes i internt forum. ( Vi ønsker ikke useriøse "undersøkelser" om hvem av forum medlemmene eller hvilket kirkesamfunn osv... som er dummest i hodet sitt :P )

Hvordan du abonerer på en tråd aner jeg ikke. Kanskje det ikke er mulig ? Skal spørre de andre jeg. Det er jo eventuelt en funksjon vi kan mase på ved forum oppdatering senere. Vi instalerer såkalte "servicepack" fra leverandøren no og da.




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
solbu
Administrator
*********


Avatar


Innlegg: 834
Registrert: 16-7-2003
Bosted: Hjemme
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 7-6-2004 kl 01:44


Sitat:
Originally posted by bus
Hvordan kan jeg abonnere på en tråd, eller på et innlegg?

Øverst, Helt øverst i alle tråder, over første innlegg er det en link som heter Subscribe
Sitat:

Og hva betyr "Poll"?

"Votering"




Solbu - Pinseadministratoren
Mine innlegg er lisensiert under en Creative Commons license.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 7-6-2004 kl 04:26


Sitat:
Originally posted by bus
Hvordan kan jeg abonnere på en tråd, eller på et innlegg?

Hei bus.

Jeg ser at du allerede har fått svar, men jeg vil bare utdype litt:

Hver gang du skriver et eget innlegg, så får du et valg som du kan sette et kryss i. Rett ovenfor "Post Reply" knappen, nederst i rekken med avkrysningsbokser står det: Receive email notification of new replies? Sett kryss i denne.

Eller så kan du som nevnt bruke "Subscribe" linken øverst til venstre over tråden du er i. Dersom du vil slette eller se over abonement, så gjør du det ved å gå på Control Panel/Options som du finner nesten øverst til høyre på forumsidene.

Da kommer du inn på hovedsiden din, hvor du har en knapperad bortover med forskjellige innstillinger, deriblant subscriptions.

Der kan du også endre profilen din, passordet ditt, stille klokka, velge avatar (bilde i margen på dine innlegg) osv.

Som du ser så har du også et valg om å legge en tråd til "Favourites", denne ligner litt på Subscriptions, men da får du ikke e-post med beskjed om at noen har skrevet nye innlegg. (du må sjekke manuelt ved å gå til kontrollpanelet.
Sitat:
Ikke finner jeg en e-post å sende spørsmål til heller :•)

Alle medlemmer som har krysset av for at e-post adressen skal være synlig for andre i Medlemslista (Member List - under Apologetisk Forum logoen) har alltid en email knapp under hvert eneste innlegg i forumet, i knapperaden nederst i hvert innlegg, under signaturen vår.

Alle vi i staben har vår e-mail adresse synlig, og dermed en slik knapp.

I tillegg så kan du også bruke U2U som er en intern mailfunksjon i forumet, som alle medlemmer kan bruke til hverandre. Også denne knappen finner du nederst under hvert innlegg. (Og i medlemslista dersom du klikker på navnet til den du vil ta kontakt med.) Mer info om U2U finner du i oppslagstavla vår.

Vennlig hilsen
Gunnar.





[Edited on 7-6-2004 by Gunnar]




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
bus
Medlem
**


Avatar


Innlegg: 118
Registrert: 29-3-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 7-6-2004 kl 15:59


Mange takk skal dere ha.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen