Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Til powerhead
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 30-5-2004 kl 01:40
Til powerhead


Vi ser oss nødt til å advare deg en andre gang mot å oppføre deg som du hittil har gjort.

Flere ganger har du opptrådt svært arrogant, sårende og latterliggjørende overfor personer med motsatt synspunkt enn deg her på forumet. Du har allerede fått en beskjed, og en liten stund bedret du deg, tok en pause, for så å komme tilbake nesten verre enn første gang. Folk ser seg i lengden lei på at du opptrer så respektløst som du gjør og det oppmuntrer ikke til å drive seriøs diskusjon med deg. Det bidrar heller til at det blir vanskelig å ta deg alvorlig.

Men nå blir du tatt alvorlig og vi svarer uten sikte på å være fornærmende eller å slå deg i hodet med en eller annen spydig kommentar. Vi bør kunne forvente den samme respekten tilbake. Vi prøver å holde taket så høyt som mulig her inne, men kan ikke se gjennom fingrene med at du verbalt angriper personer og begynner å kalle dem (oss) idiot osv.

Vi setter heller ikke pris på å bli kalt "den apologetiske treenighet" m/tilbehør, da dette uttrykker at vi setter oss opp mot Gud, noe vi ikke gjør og det vet du utmerket godt.

De som driver dette forumet driver det pga den byrde og nød som Herren har lagt på hjertet - en nød for de villfarne. At dette vekker reaksjoner er alle fullstendig klar over, men viker ikke tilbake for det. Jeg ser ingen steder at Bibelen sier spott er en Åndens frukt, heller ikke respektløshet og arroganse. Dette er ting som kommer fra menneskenaturen og som bekjempes når Gud gir omvendelse og hjelp. Når du da gir deg selv retten til å kalle folk for idioter, ene og alene grunnet at de prøver å redde deg fra ubibelsk forkynnelse som ikke engang kan underbygges uten å fjerne hele fundamentet i kristendommen og erstatte det med et annet, blir det hele egentlig latterlig. Og det hadde det vært, hadde det ikke vært så alvorlig som det er. Men nå er det en gang alvorlig og hadde vi ikke brydd oss om deg og byrden som Gud har lagt på våre hjerter, hadde vi ikke engang giddet å svare innleggene dine. Men vi bryr oss virkelig, powerhead, eller hva du nå egentlig heter.

Dette er nr to av to advarsler får. Dersom du nå ikke skjerper deg, vil du bli utestengt en tid.




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
powerhead
Medlem
**




Innlegg: 66
Registrert: 20-4-2004
Brukeren er frakoblet


biggrin.gif opprettet den 30-5-2004 kl 09:06


Forstår tegningen Lionheart, men kan ikke se at jeg har kalt noen for idiot. Skal prøve å senke meg langt ned, slik at jeg kommer undertakhøyden din :P
Powerhead er forresten navnet på sirulasjonspumpa i akvariet mitt.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 30-5-2004 kl 23:24
tips om du ønsker å fortsette å delta her


ta denne advarselen alvorlig.



Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen