Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: en designer bak.
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 11-8-2003 kl 02:29
en designer bak.


Driver nå på med
http://uib.no/People/mpkao/Trosbev.html -

som henter fram en del gammel vranglære, gnostisisme, personer innenfor romersk katosk mystikk, forskjellige mindre kjente sekter osv...

Om ikke læren på alle punkter stemmer på Trosbevegelsen, (elementer hos noen stemmer, og andre elementer hos andre, men ikke ensidig likhet) - så går manisfestasjonene igjen, og av samme type.

Jeg får ett stadig sterkere inntrykk av at her ligger det en designer bak. Og med så mange rare forsøk, så er det ivertfall tydelig at han ikke er spesielt glad i Kristene mennesker.

Lenge tenkte jeg at vranglæren bestod mest i menneskepåfunn og psykologiske fenomener. Men her er det nok mere enn som så, her er det åndsmakter inne i bildet, og de er absolutt ikke i fra Gud.

Er det mulig at vi har å gjøre med styggen selv? - Jeg er redd for det.

En annen tanke jeg har, er at med det politiske motiv som trosbevegelse framelsker, så, hvem vet; kanskje Antikrist vil stå fram som en Amerikansk president? "stige opp av havene" er jo normalt forstått som folkehavene, derav folkevalgt med stor tillitt. Når kan dette skje? Aner ikke, men... ser vi stilasene til ett kommende antikristi byggverk?

[Edited on 11-8-2003 by Kristnerd]




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
solbu
Administrator
*********


Avatar


Innlegg: 834
Registrert: 16-7-2003
Bosted: Hjemme
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 11-8-2003 kl 02:39
Islam og USA


Sitat:
Originally posted by Kristnerd
En annen tanke jeg har, er at med det politiske motiv som trosbevegelse framelsker, så, hvem vet; kanskje Antikrist vil stå fram som en Amerikansk president?

Kanskje Muslimene hatt rett hele tiden i at USA er den Store Satan? :D
Noen mener jo at Bush him self er i satans tjeneste.. hehe
Sitat:

"stige opp av havene" er jo normalt forstått som folkehavene, derav folkevalgt med stor tillitt.

Slik forstår jeg det også. djevelen vil nok også etterape Gud her og, ved å la sin utvalgte være en "vanlig mann".




Solbu - Pinseadministratoren
Mine innlegg er lisensiert under en Creative Commons license.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen