Morjas
Blokkert
Brukeren er frakoblet
Humør: Brukeren er desverre død.
|
|
Fast Grunn
Hei. Jeg ønsker å anbefale et tidsskrift/blad. Det heter Fast Grunn og utgis av Lunde Forlag A/S. Jon Kvalbein og Egil Sjaastad er redaktører. Det er
et blad som har mange gode artikler, og har mye apologetiske emner. Noen som har vært borti dette?
|
|
Kristnerd
Administrator
Brukeren er frakoblet
|
|
Det har kjedelig lay out men jada. har vert borti det. Ble anbefalt ett abonemang
men takket nei pga at jeg har MYE annet som skal leses. joho.... kan holde på til det gror mose mellom beina og grantrær på mosen. Men... bladet er
bra.
Har forsåvidt eksistert i en årrekke. Og underlignokk dukker de samme temaene opp igjen og igjen. Om noen skulle bli mega interesert så vet jeg
tilfeldigvis om fire pappesker med årganger fra 80 tallet som kom inn til ett loppemarked og ikke ble solgt. Du kan få de veldig billig. Kontakt
Fjelltun Bibelskole
[Edited on 1-4-2004 by Kristnerd]
«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
|
|
gana
Storposter
Brukeren er frakoblet
|
|
[Edited on 20-7-2004 by gana]
|
|
Larss
Juniorveteran
Brukeren er frakoblet
|
|
De har følgende hjemmeside:
http://www.lunde-forlag.no/FastGrunn/default.htm
Har hørt mye bra om bladet, men har aldri lest det. Men at Finn Jarle Sæle har kritisert det fordi de snakker negativt om trosbevegelsen og Magazinet
er jo et stort pluss :-)
|
|
Larss
Juniorveteran
Brukeren er frakoblet
|
|
SPESIALTILBUD:
150 kroner for 1 år med 6 nummer.
Hilsen Fast Grunn's sansynligvis ferskeste abbonent. (skrev meg opp nå)
|
|
Kristnerd
Administrator
Brukeren er frakoblet
|
|
Neida
Jeg er ferskeste abonenten, så det så...
( men... hadde ikke gjort det om ikke du hadde reklamert og vist meg
spesialprisen )
«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
|
|
Thomas
Seniormedlem
Brukeren er frakoblet
Humør:
|
|
Ditto ()
(1 kor 13)4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe
usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten.
7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.
|
|
Lionheart
Seniorveteran
Brukeren er frakoblet
|
|
Jaudi
diss womman iss ånn lisst
Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.
1Joh 4,10
|
|
Morjas
Blokkert
Brukeren er frakoblet
Humør: Brukeren er desverre død.
|
|
larss: Har du noen preferanser som du kan vise til der Finn Jarle Sæle har kritisert tidsskriftet? Sæle sier en del vettugt han også
|
|
Lionheart
Seniorveteran
Brukeren er frakoblet
|
|
Hei Morjas
Jeg splittet tråden. Den var på vei litt off-topic. Håper det går greit. Den nye tråden heter "Konflikt: Fast grunn - Norge i dag"
Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.
1Joh 4,10
|
|
solbu
|
|
Splittelse
Sitat: | Originally posted by Lionheart
Jeg splittet tråden. |
Var det ikke det jeg visste.. Nå er splittelsen kommet hit også
|
|
Lionheart
Seniorveteran
Brukeren er frakoblet
|
|
:D
ja du vet meg
1Joh 4,10
|
|
Thomas
Seniormedlem
Brukeren er frakoblet
Humør:
|
|
http://www.vl.no/gratis
Har faktisk ikke lest noe av det så gjerne si noe
[Edited on 17-4-2004 by Thomas]
(1 kor 13)4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe
usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten.
7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.
|
|