Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: God Tv?
Viking
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1968
Registrert: 17-11-2005
Brukeren er frakoblet

Humør: Prikkbelastning: * * * * *

[*] opprettet den 12-5-2008 kl 13:17
God Tv?


Jeg har ikke lest eller hørt så mye om dette, men det er øku produkt? De tar helt av i tungetaler m.m.. Katolske prester taler også til samme massene. Tror ikke dette er sund lære.
Eller har jeg missforstått.?

--Nei! jeg har ikke missforstått.
.

[Redigert den 12-5-2008 av Viking]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Everaldo
Juniorveteran
****




Innlegg: 376
Registrert: 30-4-2004
Bosted: Oslo
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 12-5-2008 kl 16:12


Av nysgjerrighet sjekket jeg om God TV er tilgjengelig på Internett, og det er den. Litt av en forestilling:
http://www.jlc-software.com/index.php?page=internet_tv.html

Eller se rett i browseren din her.

[Redigert den 12.5.2008 av Everaldo]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
BiZ
Seniormedlem
***


Avatar


Innlegg: 188
Registrert: 19-3-2008
Bosted: Hole
Brukeren er frakoblet

Humør: Overrasket

[*] opprettet den 12-5-2008 kl 16:57


Det er forferdelig viktig at man er forsiktig med hva man propper seg med.

Tungetale i seg selv er ikke en indikator på at det er Den Hellige Ånd som leder dem. Satan og hans onde engler kan og vil gjøre slike falske tegn i endetiden, for "om mulig å føre selv de utvalgte vill" (Matt 24:23).

Jeg henviser også til Matt 7:22. Mennesker som har gjørt tegn og under i "Jesu navn" bekjenner Jesus at Han aldri har kjent.

Djevelen er sluere enn reven.

Personlig, så tror jeg neppe det er Guds Ånd som er i blant dem i slike karismatiske miljøer. Folk som ligger i krampe og rister, og taler i tunger, helbreder, osv... Det er hysterisk og ikke preget av hellighet i det hele tatt. For meg virker det som en forestilling, underholdning.

[Redigert den 12-5-2008 av BiZ]




\"Se, Jeg kommer snart, og lønnen Jeg vil gi, har Jeg med Meg. Jeg skal gjengjelde hver og en etter hans gjerning.\" (Åp 22,12)

Tanker og erfaringer i livet med en beundret Far.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger
Viking
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1968
Registrert: 17-11-2005
Brukeren er frakoblet

Humør: Prikkbelastning: * * * * *

[*] opprettet den 12-5-2008 kl 18:13


Sitat:
Opprinnelig postet av Everaldo
Av nysgjerrighet sjekket jeg om God TV er tilgjengelig på Internett, og det er den. Litt av en forestilling:
http://www.jlc-software.com/index.php?page=internet_tv.html

Eller se rett i browseren din her.

[Redigert den 12.5.2008 av Everaldo]


Jeg satt og så litt på det i går kveld. De hadde sending fra Jerusalem og andre steder samtidig. De bedrev ren åndemaning, og det var ikke ånder jeg vil ha i hus. Kan ikke noen snakke fornuft med dem? Det går ikke an å holde på slik. Jeg vet ikke hvorfor jeg helt siden barnsben av har hatt frysninger på ryggen så fort jeg har vært i kontakt med slike folk/møter, heldigvis:yes:.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen