Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Lever som en playboy....
ydmyk
Medlem
**


Avatar


Innlegg: 60
Registrert: 25-12-2007
Bosted: Kalde Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-3-2008 kl 03:40


http://www.youtube.com/watch?v=FUyPjeIFKug&feature=relat...




Lever som en playboy.... en kristenhetens hugh heffner
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-3-2008 kl 13:35


Et interesangt filmklipp Ydmyk. Men det hadde vell ikke så veldig mye med SAKEN i denne spesifikke tråden å gjøre?

Viser til forumreglenes punkt Å holde seg til tema .




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
ydmyk
Medlem
**


Avatar


Innlegg: 60
Registrert: 25-12-2007
Bosted: Kalde Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-3-2008 kl 19:58


Sitat:
Opprinnelig postet av Kristnerd
Et interesangt filmklipp Ydmyk. Men det hadde vell ikke så veldig mye med SAKEN i denne spesifikke tråden å gjøre?

Viser til forumreglenes punkt Å holde seg til tema .




__________________________________________________

Godt å høre du innrømmer at filmen hadde littegranne med emnet" du må ikke sove...
http://forum.apologetisk.net/


Alle mennesker som ikke gjennomskuer en slik mann som forfører millioner av mennesker , de sover og må vekkes !

Hvis noen sjeler er innom dette forumet og ser filmen ,kan muilgens tenke seg litt om før de er med på å finansiere bennys jet set ,eller playboy liv..
Det å støtte en slik svindler har ikke Guds velbehag..!

Det er satan som lever ut sitt eget , gjennom MR benny.

[Redigert den 1-3-2008 av ydmyk]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 1-3-2008 kl 21:02


Sitat:
Opprinnelig postet av ydmyk
Godt å høre du innrømmer at filmen hadde littegranne med emnet" du må ikke sove...
http://forum.apologetisk.net/

Hei ydmyk.

Jeg vet ikke om jeg helt forstår hva du mener med å lime inn nettadressen til forumet vårt, i forbindelse med emnet "du må ikke sove", men jeg tror at du desverre missforstår en smule hva det egentlig vil si å holde seg til temaet i en diskusjonstråd.

Det er ikke alltid nok at man leser tittelen i tråden for å finne ut hva temaet er. Man må se på innholdet også.

Denne tråden dreier seg om datalagring og overvåkning i sammfunnet! Å blande livet til Benny Hinn inn i denne tråden blir derfor totalt feil, selv om jeg ellers deler dine sysnpunkter ovenfor.

Jeg ber deg være så vennlig å prøve å holde deg til temaet i tråden du kommer inn i, eller finne en tråd eller et underforum som allerede tar opp de emnene du vil skrive om. Alternativt så kan du opprette egne tråder.

Dersom du fortstetter å komme med innspill om andre emner enn det en tråd egentlig dreier seg om, så anser vi faktisk dette som et brudd på forumreglene, og må behandle det som dette, uavhengig av om vi er enige med deg eller ikke i det du skriver.

Det burde vel ikke være så vanskelig å kunne følge en slik enkel kjøreregel, ydmyk? :)

Vennlig hilsen
Gunnar.
* * * * * *


[Redigert den 1-3-2008 av Gunnar]




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
solbu
Administrator
*********


Avatar


Innlegg: 834
Registrert: 16-7-2003
Bosted: Hjemme
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 2-3-2008 kl 09:40


Sitat:
Opprinnelig postet av Kristnerd
Et interesangt filmklipp Ydmyk. Men det hadde vell ikke så veldig mye med SAKEN i denne spesifikke tråden å gjøre?

Derfor har jeg skilt den ut i en egen tråd.




Solbu - Pinseadministratoren
Mine innlegg er lisensiert under en Creative Commons license.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen