Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Bønneemne på Visjon Norge
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 19-2-2004 kl 09:47
Bønneemne på Visjon Norge


Sitat fra Visjon Norges hjemmeside:

"Bønneemne via SMS
Fra nå av kan man sende inn sitt bønneemne til Visjon Norge via SMS. Disse vil bli bedt for under det daglige Studio Direkte-programmet (20-22). Denne tjenesten fungerer bare fra Norge. Send kodeordet "visjon" fulgt av din melding til 1938. Tjenesten koster kr 10,- "

Hvordan kan man ta seg betalt for å be for trossøsken, eller for noen i det hele tatt? Dette gjorde meg mildt sagt forarget.




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


sad.gif opprettet den 19-2-2004 kl 09:54


Matt 23:23-24:

Ve dere, skriftlærde og fariseere! Dere hyklere! Dere gir tiende av mynte og anis og karve, men bryr dere ikke om det som veier mer i loven: rettferdighet, barmhjertighet og troskap. Dette skulle gjøres, og det andre ikke forsømmes. Blinde veiledere, som avsiler myggen, men sluker kamelen!

34:

Derfor sender jeg til dere profeter og vismenn og skriftlærde. Noen av dem skal dere drepe og korsfeste, andre skal dere piske i synagogene og forfølge fra by til by.


Hvor mye lenger til Trosbevegelsen hersker over verden og dyret står frem så vi blir forfulgt? Man kan undre seg...




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 19-2-2004 kl 13:09
For intent har dere fått det..


Da Jesus sendte ut de tolv apostler, sa han til dem:

Helbred syke, vekk opp døde, gjør spedalske rene, driv ut onde ånder. For intet har dere fått det, for intet skal dere gi det. Matt. 10, 8

Jeg husker jeg reagerte på samme måte i forhold til Svein-Magne Pedersen, som du gjør nå i forhold til Visjon Norge, da jeg ble klar over at han tar kr 13.09 pr. min, fra alle de som ringer inn for å søke forbønn.

Uansett hvilket syn man har på Pedersens helbrelsestjeneste/gave, så mener jeg at det er uhørt og grådig å kreve penger av syke og lidende mennesker på denne måten.

Med det samme vi er inne på Svein-Magne Pedersen, har du lest denne artikkelen som han har skrevet?

http://www.mjl.no/art.php?i=103

Gunnar.





[Edited on 19-2-2004 by Gunnar]




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Thomas
Seniormedlem
***




Innlegg: 220
Registrert: 17-2-2004
Bosted: Bergen
Brukeren er frakoblet

Humør: :)

[*] opprettet den 19-2-2004 kl 20:38


Faller bare mer og mer inn i dommedags profetien om dagene jeg :o
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger
solbu
Administrator
*********


Avatar


Innlegg: 834
Registrert: 16-7-2003
Bosted: Hjemme
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 20-2-2004 kl 08:51


Sitat:
Originally posted by Lionheart
Tjenesten koster kr 10,- "

Hvordan kan man ta seg betalt for å be for trossøsken, eller for noen i det hele tatt?

Prisstigningen siden Jesu' tid er på noen tusen prosent, vettu. Neste blir å sende bønnesvar i postoppkrav. :D

At ting koster penger er nå så. En krone hadde holdt lenge.




Solbu - Pinseadministratoren
Mine innlegg er lisensiert under en Creative Commons license.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen