Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Opprydding av tråder.
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 10-1-2005 kl 12:34
Opprydding av tråder.


Det ligger litt tråder rundt omkring som passer bedre i andre underkategorier i forumet. Jeg vil i dag bruke litt tid på å rydde her.
Beklager at dette skaper noe forvirring for dere som er daglig/ofte inne i forumet, men for andre som kommer og leser vil dette være en fordel. Også for eventuelt nye forum medlemmer.

Det har blitt litt for lettvint å putte ting under "åpen teologisk debatt". Vær litt mere gjenomtenkt hvor dere starter nye tråder. :D (Generelt til dere alle) . :D




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 10-1-2005 kl 13:53


Følgende tråder er flyttet:

Benny Hinns profeti har kun et halvår igjen på å oppfylles

Mot historiens klimaks/En undersøkende

Dommedag i 2029?

Herrrens dag

Menneskenes utbredelse i følge Bibelen

Aril Edvardsen anklager Torp for villfarelse. Torp svarer med å kalle Edvardsen vranglærer

Bak kulissene

Kan vi sverge?

Yom Kippur

Er Adventisme vranglære?

litt meir adventisme...

Hva med Syvendedags Adventister?

Mange av disse er flyttet i forbindelse med oppretting av nytt underforum "Kirkesamfunn på siden av øvrig kristenhet". Hvor blant annet Syvendedags adventisme og Smiths venner, m.m. kan diskuteres. Jeg valgte å opprette dette forumet da slik diskusjon tidligere har blitt i samme "bås" som Bahai, Islam osv... det synes jeg ikke var rettferdig ovenfor kirkesamfunn som, på tross av at de skiller seg fra øvrig kristenhet i liv og lære, faktisk har kun Bibelen som rettesnor.

Derimot er tråden " En annen Kristus" og tråden " En annen Ånd" ikke flyttet, på tross av at de omhandler adventismen, da de også omhandler andre spørsmål, og er mere generelle. De blir liggende der de ligger.

Følgende er også flyttet, siden de da omhandler Smiths venner:

Smits Venner (Den kristelige menighet) forsvarer sin tro i en artikken i Dagen:

Smiths venner\Den Kristelige Menighet




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen