Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Benny Hinn er en narkotikalanger
hegemor
Medlem
**




Innlegg: 37
Registrert: 23-7-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 29-7-2004 kl 16:49
Benny Hinn er en narkotikalanger


VIDEOFILMET MENS HAN LANGER NARKO TIL MEDARBEIDERE: Ikke bare har to av hans medarbeidere dødd av misbruk, men Hinn er tatt på fersken for selv å lange og å bruke narkotika!
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
geirern
Medlem
**




Innlegg: 137
Registrert: 23-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 29-7-2004 kl 18:46


Hei,
har lenge forsøkt å få tak i dette filmklippet, uten hell. Vet det er noen som SELGER videoen, og at man kan bestille det på internett fra USA, men jeg gidder ikke betale flere hundre kroner hvis alt jeg får se er Hinn på som overgir en hvit konvolutt til en av sine medarbeidere. (lurer litt på motivet til de som selger denne videoen). Dette er nemlig en beskrivelse jeg har lest, men som sagt...kan noen sende en link ?

Men, btw, mannen som angivelig avslører benny hinn som narkotikamesibruker, rick johnston, underskriver atiklene sine med: Rick Johnston
Author/ Prophet/ Reformer .

Jeg sliter litt med å stole ubergrunnet på en person som kaller seg selv , ikke bare "profet", men også "reformator.". Skjønner ikke hvorfor dere som er så motstandere av de som forkynner at det finnes profeter idag, så lett akepsterer denne selvutnevnte profet og reformator? For det er vel ikke sånn at dere sluker rått alt som kan gi dere støtte i deres kamp mot TB - uansett hvem det måtte være, løgn eller fakta - målet helliger middelet osv?

Og så var det en ting til....hvem har faktisk sett denne videoen? Så langt jeg har sett har alle her fått disse opplysningene om Benny fra livifrihets artikler av Jan Lilleby (merkelig bibellærer på mange måter...), og lilleby har fått det fra websiden til rick johnston (gotosimpletruth.com eller lignende). Lilleby selv inrømmer i en av sine artikler at han ikke har sett videon med egne øyne, men velger å stole på opplysniongene fra Websiden. javel....er det da noen som faktisk har sett den og kan underskrive på at Benny Hinn faktisk røyker på en "opiumspipe", som lilleby sier? Hvis INGEN har sett den, noen gang....hvofor skal jeg da stole på disse oplysningene. FInnes klippet på "ulver i fåreklær" f.eks?

[Edited on 29-7-2004 by geirern]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Thomas
Seniormedlem
***




Innlegg: 220
Registrert: 17-2-2004
Bosted: Bergen
Brukeren er frakoblet

Humør: :)

[*] opprettet den 30-7-2004 kl 08:39


Vel forhåpentligvis kommer det. Menne hvorfor angriper du personen som har lagt ut video klippet. Jeg aner ikke hvem fyren er i det heletatt men det gjør ikke video mindre troverdig hvis det er på den slik som det er beskrevet.

Rick Johnston kan du sikkert ta opp i ett annet tema. Men som sagt så har ikke det noe med saken å gjøre i mine øyne ang hvor sann videoen er.

Jeg ville anbefalt deg og faktisk å se videoen før du utaler deg om den. Ellers blir det for det meste spekulasjoner.

Hva heter videon forresten?




(1 kor 13)4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-8-2004 kl 22:31
Nyhetsenning i verdslig media.


Min kilde til dette er en nyhetsending fra en verdslig amerikansk tv kanal. Jeg trur jeg har innslaget liggende på pc. Men det har ikke lyktes meg å finne andre bekreftende kilder. Hinn var heller ikke dømt, men var under etterforskning. Nyhetsendingen var fra 1997.

Ærlig talt så vet jeg ikke hva jeg skal tru om og rundt dette. Hva etterforskningen til slutt konkluderte med aner jeg ikke. Har ikke lyktes meg å finne noe om det. Hva jeg derfor er mest skeptisk til i dette konkrete tilfellet er at Hinn fungerte som pastor og predikant under etterforskningen. Normalt blir personer i slike stillinger tatt ut av jobb, for så å eventuelt gjeninnsettes ved frikjennelse.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
geirern
Medlem
**




Innlegg: 137
Registrert: 23-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 2-8-2004 kl 15:06


Sitat:
Originally posted by Thomas
Vel forhåpentligvis kommer det. Menne hvorfor angriper du personen som har lagt ut video klippet. Jeg aner ikke hvem fyren er i det heletatt men det gjør ikke video mindre troverdig hvis det er på den slik som det er beskrevet.

Rick Johnston kan du sikkert ta opp i ett annet tema. Men som sagt så har ikke det noe med saken å gjøre i mine øyne ang hvor sann videoen er.

Jeg ville anbefalt deg og faktisk å se videoen før du utaler deg om den. Ellers blir det for det meste spekulasjoner.

Hva heter videon forresten?


Dømmer ikke rick johnston, men jeg spør spørsmålet: hvorfor skal jeg stole på en kilde, som kaller seg reformator og profet, og som har en video som INGEN har sett? Bere et naturlig spørsmål etter min mening, men ingen bra svar.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 4-8-2004 kl 18:59


Ærlig talt er jeg skeptisk til all informasjon uten klare kilder.

Jeg tror det svekker troverdigheten til de som vil fremme en Bibelsk lære om vi selv farer med løgn og halsannheter.

Jeg sier ikke at dette er feil, men inntill man finner en god kilde på dette så ville jeg ikke brukt det som noen argumentasjon ettersom at det virker lite troverdig.




www.nettmenigheten.com

Undervisning om Jesus grensesprengende nåde!
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 4-8-2004 kl 21:54


Sitat:
Originally posted by Larss
Ærlig talt er jeg skeptisk til all informasjon uten klare kilder.

Jeg tror det svekker troverdigheten til de som vil fremme en Bibelsk lære om vi selv farer med løgn og halsannheter.

Jeg sier ikke at dette er feil, men inntill man finner en god kilde på dette så ville jeg ikke brukt det som noen argumentasjon ettersom at det virker lite troverdig.


Vell blåst. :up: "Narkotikasaken" kommer ikke til å være ett hoved argument i min kritikk av Benny Hinn. Men... jeg ser jo faktisk på den lille videosnutten fra verdslig nyhetsenning som en troverdig kilde. Likevell. jeg "vet" at han har vert etterforsket. Jeg aner ingenting om utfallet i saken. Ergo, jeg kan ikke dette bruke det som noe argument i kritikk av Hinn.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Thomas
Seniormedlem
***




Innlegg: 220
Registrert: 17-2-2004
Bosted: Bergen
Brukeren er frakoblet

Humør: :)

[*] opprettet den 5-8-2004 kl 00:44


Jau hau. Har lett litt etter videoen nå. Den følger visst med gratis hvis du kjøper boken som Rick Johnston har skrevet "Lie of theTithe". Skal prøve å finne hele men forløbig er det et gratis klipp fra videoen: Her!
(må trykke på "Click here to View A Clip" på siden)

Litt inni kan du se et kort klipp av Benny Hinn som gir noe pipelignanas greie til en anna. Men sjå sjølv.

(Håper det er fra riktig video Geirern)




(1 kor 13)4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 5-8-2004 kl 01:13


Det ser ekte nok ut, men hvorfor har ikke de litt mer særiøse og velrenomerte krtikertne denne informasjonen?

Er det fordi den er suspekt fordi han aldri er dømt for noe av dette?

Det kan hende, men jeg synes alikevel at det er rart at det bare er denne litt skrullete fyren som har disse opptakene...




www.nettmenigheten.com

Undervisning om Jesus grensesprengende nåde!
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 5-8-2004 kl 16:08


kanskje fordi det ikke har noe med læren hans å gjøre og er irrelevant i denne saken.

for meg blir denne typen kritikk usaklig og jeg ser det som et forsøk på å sverte en person i stedet for å komme med kritikk angående lære og praksis og ikke om han er narkolanger eller ei.

ikke misforstå - jeg unnskylder ikke langing eller bruk, men jeg mener at det i denne sammenhengen virker mer som et verdslig media forsøk på å sverte en person, og det gjør også narr av dem som faktisk kommer med relevant kritikk.




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
geirern
Medlem
**




Innlegg: 137
Registrert: 23-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 5-8-2004 kl 17:31


Sitat:
Originally posted by Thomas
Jau hau. Har lett litt etter videoen nå. Den følger visst med gratis hvis du kjøper boken som Rick Johnston har skrevet "Lie of theTithe". Skal prøve å finne hele men forløbig er det et gratis klipp fra videoen: Her!
(må trykke på "Click here to View A Clip" på siden)

Litt inni kan du se et kort klipp av Benny Hinn som gir noe pipelignanas greie til en anna. Men sjå sjølv.

(Håper det er fra riktig video Geirern)


Takker og bukker, broder. Har nå endelig sett videoen. Klarte ikke å få bredbåndsversjonen til å funke, bare dial-up, så kvaliteten var så som så.
Men, jeg klarte å gjøre et par observasjoner som jeg mener er interresante ang. denne kritikken -> "Benny Hinn er narkolanger".

Nr. 1 Benny sitter IKKE sammen med disse på en restaurant. Dette er noen han hilser på og snakker med på en restaurant, mens han selv er på vei et annet sted (m. en livvakt bak seg).

Nr. 2 Han gir ikke en pose med penger e.l. til den ene mannen, men noe som ligner EN pengeseddel. Kan godt hende det var noe annet, fordi de snakker om hva som står på "lappen"/pengeseddelen.

Nr. 3 Benny "langer" ikke narkotika til noen her. Delvis skjult under "firkanten" oppe i høyre hjørne (bilde av benny, som troligvis kommenterer det som blir vist, plasert så viselig av nyhetskanalen) (btw, jeg ser på dette på en internettcafe i Odense, så jeg har ikke lyd!), ser vi at personen ved siden av ved bordet forsøker å gi noe til livvakten til Benny, eller er i ferd med å gi noe videre til personen ved siden av, men spør livvakten om han også vil ha e.l. Da benny er i ferd med å gå, tar han dette fra personen og gir det videre til den første personen ved bordet.

Det ser IKKE på noen måte ut som om Benny "hemmelig" deler ut lønn til noen, og langer narkotika...og det er ikke noe spor av at Benny selv inntar narkotika på noen måte. Han bare gir dem tilbake det de allerde hadde gående rundt bordet...en pipe ev.

Tvert imot ser det mer ut som om Benny hilser på en gjeng med karer som sitter ved et bord. Disse er tydeligvis i ferd med å røyke noe som sikkert ikke er tiedemans blå. Flere røyker av samme, så de sender det rundt. Sannsynligvis marijuahna, men kan være hva som helst.
Benny, gir noe som ligner EN pengeseddel til en person, og klapper personen på skulder osv. og videregir denne greia, etter at livvakten, og sannsynligvis han selv er blitt tilbudt en smak av denne (vanskelig å se alt under denne finurlig skjulende firkanten!). Benny og livvakten tar tydeligvis ikke imot denne "pipa" og gir den isteden videre til de som sitter på bordet. Dette er etter min mening ikke noe annet enn Bennys forsæk på å være grei mot ev. tidligere ev. frafalne venner som han tilfeldigvis møter tilfedlig på restaurant, vise dem litt barmhjertighet og i de få sekundene han blir møtt av en hasjpipe, takker han høflig nei og gir den tilbake.
Hva hvis du hadde møtt tildeigere menihghetsmedlemmer som hadde falt fra og du gikk bort til dem og så deres tilstand. Ville det ikke vært naturlig å vise dem kjærlighet? Og hvis du plutselig blir tilbudt en hasjpipe av en eller annen i gjengen, tar du da å takker nei og gir den tilbake?
Det eneste kan være at det var uviselig av Benny å i det hele tatt TA i den pipa. Men det er ikke sikkert at du hadde regaert mer fantastisk i den situasjonen, faktisk. Men du hadde heller ikke blitt filmet, da. Men det kan se ut som om livvakten tok pipa fra den mannen som tilbød (kanskje for at han synes den hasjpipa burde kastes og tok på seg oppdraget?) og Benny tar den fra livvakten og gir den tilbake, for å si at "dette er ikke no for oss e.l.". Tilbudet om hasjpipa var sikkert humorisktisk ment av han som tilbød den, og hvis man setter seg inn i den situasjonen og den atmosfæren som sikkert var der, så kan man ikke tenke seg amnge bedre måter å handle på en det Benny gjorde.

Men at det nå blir påstått at Benny er narkolanger OG ev. misbruker Det er å trekke det så altfor langt. DET sier kun noe om kritikerne som bruker dette klippet MOT Benny.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 5-8-2004 kl 18:23


Geirern:

Vel, nå gir du jo inntrykk av at din litt "høytflyvende" teori (om frafalne menighetsmedlemmer osv.) er slik det faktisk skjedde.

Det synes jeg er like spekulativt som du beskylder de som bruker dette klippet for å være.

For det første er det meg nesten totalt likegyldig om Benny Hinn forsyner sine folk med det de er avhengige av, eller om han for den saks skyld selv er avhengig.

For det andre så synes jeg at for vid tolkning av dette klippet er idiotisk. Men det burdte alikevel være med på neste video hvis det er mulig, men da uten høytflyvende tolkninger

Jeg har selv vært engasjert i gatearbeid og kan tenke med X-antall måter man enkelt kunne fremstilt meg både som misbruker og langer.

Nå har forsåvidt meg bekjent aldri Hinn drevet med gatearbeid, men poenget mitt er at slike ting blir spekulative å bruke som argumenter mot Benny Hinn.

Oppsiktsvekkende er det alikevel hvor mange av Hinns sikkerhetsvakter som har dødd av overdose. Men så igjen er jo Benny Hinns sikkerhetsvakter så store at jeg er rimelig sikker på at de tar stereoider. (noe 90% innen slike miljøer er), og det kan jo veldig godt tenkes at hans sikkerhetsvakte ansettes etter kvalifikasjon, og ikke tro.

Men som sagt. Jeg er for at dette klippet vises for kuriositetens skyld ettersom at det snakkes mye om dette klippet, men jeg er mot å bruke det som noe argument...




www.nettmenigheten.com

Undervisning om Jesus grensesprengende nåde!
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
josteing
Medlem
**




Innlegg: 25
Registrert: 10-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 5-8-2004 kl 19:29


Til geirern !
En liten opplysning: Vedkommende som får pipen fra Benny Hinn er en av hans nærmeste og mest kjente medarbeidere, Steve Brock. Har en sett opptak fra Benny Hinns møter kan en nesten ikke ha unngått å sett ham.
Synd du ikke hører lyden, da hadde du hørt at medarbeideren til Hinn som døde samme kveld/natt, snakker svært snøvlende og ser ikke ut til å vite hvor han er. Men det er flere alvorlige forhold å være oppmerksom på rundt Benny Hinn, ikke minst hans forkynnelse og såkalte profetier og helbredelser.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
geirern
Medlem
**




Innlegg: 137
Registrert: 23-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 11-8-2004 kl 23:08


Sitat:
Originally posted by Larss
Geirern:

Vel, nå gir du jo inntrykk av at din litt "høytflyvende" teori (om frafalne menighetsmedlemmer osv.) er slik det faktisk skjedde.


Ja, men LArss, kanskje du kan forklare hvorfor min teori er "høytflyvende" og teorien om at Benny Hinn ikke bare langer men også bruker narkotika selv , alt bygd på dette klippet, IKKE er høytflyvende!?


Sitat:

For det første er det meg nesten totalt likegyldig om Benny Hinn forsyner sine folk med det de er avhengige av, eller om han for den saks skyld selv er avhengig.


Hvorfor er det likegyldig for deg? ER det sånn at i dine øyne er Benny Hinn en falsk profet i utgangspunktet, så enhver anklage, falsk eller ekte, legger ikke noe til? Hvis nå denne anklagen om at Benny Hinner både langer og misrburker er falsk, som jeg mener det er TYDELIG at den er på grunnlag av dette stakkarslige klippet, så er det faktisk ganske skremmende hvordan så mange kristne hopper på løgnen og med glede sprer den videre. Det er rett og slett GALT.

Sitat:

For det andre så synes jeg at for vid tolkning av dette klippet er idiotisk.


MY POINT EXACTLY. Vieoen selv viser tydelig hva som skjer. Ingen grunn til å anklage Benny for å lange og misbruke narkotika her. , for CRYING OUT LOUD!


Sitat:

Jeg har selv vært engasjert i gatearbeid og kan tenke med X-antall måter man enkelt kunne fremstilt meg både som misbruker og langer.


Hva skulle du gjort da, når noen i en gjeng du snakker med gir din partner en hajs-pipe? ville du ikke gitt den tilbake? Grunnen til at denne handlingen er blitt tolket som at Benny langer narkotika, er fordi kristne som deg og andre her i formuet er ute etter å finne feil ved denne predikantet. Den eneste etterforskning som Benny har vært utsatt for har jeg funnet ut ikke hadde noe med narkotika i det hele tatt. Det var IRS som bestemte seg for å gå detaljsøke det finansielle regnskapet til Benny Hinns ministries, og de brukte minst et år på det, og det er ikke lenge siden de gjorede det heller; Det hele endte med at han ble frifunnet fra all ev. mistanke (og denne mistanken kom fra KRISTNE) og ble gitt heder av IRS fordi regnskapet var så utførlig gjennomført. Det har aldri forekommet noe anklage eller mistanke om at Benny er involvert i å alnge eller misbruke narkotika. DET er grunnen til at opplysningnen om dette bare finnes på denne spesielle websiden av rick johnston (selvutnevnt "profet og reformator",) og ingen andre steder (bortsett fra de som har lest denne websiden, og føler det som sitt kall og viderebringe løgnen til resten av kristi legeme, uten å sjekke noe opp.)


Sitat:

Oppsiktsvekkende er det alikevel hvor mange av Hinns sikkerhetsvakter som har dødd av overdose. Men så igjen er jo Benny Hinns sikkerhetsvakter så store at jeg er rimelig sikker på at de tar stereoider.


Jaha. SÅ du er rimelig sikker på at Benny Hinns kolleger ikke bare røyker opium eller whatever, men også tar anabole stereoider. Og det begrunner du med STØRRELSEN på disse? FInt at du kan dokumentere dine påstander!

Sitat:

Men som sagt. Jeg er for at dette klippet vises for kuriositetens skyld ettersom at det snakkes mye om dette klippet, men jeg er mot å bruke det som noe argument...


Så fatt dette da: Hvis du eller hvem som helst andre kristne, av en elelr annen grunn sprer denne løgnen på en video eller lignende laget for å "avsløre" de "falske profeter", så er DU ansvarlig for det på dommens dag. Det er ikke Rick johnston bare som kommer til å bli dømt, men hvem som helst som under hvilken som helst begrunnelse viderfører dette til andre, istedet for å stoppe det. Det er å spre løgn, og all løgn kommer fra løgnens far. Er ikke påstandene om at Benny Hinn er narkotika misnruker eller langer narkotika underbygd på annet grunnlag enn dette klippet, så er det og vil forbli en ondsinnet anklage fra noen som ønsker å "skyte en bror" i ryggen.


Og så vil jeg gjerne ha svar på hvorfor folk så lett sluker "profet" tittelen på denne Rick Johnston, når de nærmest fråder når de hører den ang. f.ek.s Paul Cain eller Rick Joyner? HVa er det som gjør Rick Johnston til "profet og reformator" da? Hva har han som gjør at han er profet, og ikke de andre?

[Edited on 11-8-2004 by geirern]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


sad.gif opprettet den 12-8-2004 kl 01:01
når mistet vi fokus?


forumet heter "åpen teologisk debatt"... ;)

nå er dette blitt en diskusjon om benny hinn er en narkolanger...!

hva har det med saken å gjøre, rent læremessig? om han er det, ja så er det ikke rett og det er absolutt ikke noe man ønsker å se hos en som sier at han er en kristen! likevel vil jeg primært basere min oppfatning av benny hinn som falsk profet på hans lære og praksis når han opptrer som en menighetsforstander og predikant, og ikke som privatperson.

dette fordi dette er spekulative "fakta", og fordi det er typisk verdslig kritikk av en person. det er typisk noe som en ikke-troende amerikansk tabloid-journalist kunne finne opp og bruke uheldige videosnutter som "bevis" ved å manipulere dem. Dette kalles å fabrikkere bevis.

jeg forsvarer på ingen måte Benny Hinn og hans lære, hans praksis eller opplegg, men jeg mener at dette blir litt på siden. det er ikke irrelevant i sammenhengen, men det er ikke direkte relevant heller.

jeg ønsker ikke å sette meg til doms over mannen Benny Hinn, men over hva han forkynner og hvilke virkemidler han bruker og hvordaan han bruker disse, på grunnlag av hva Bibelen sier kan jeg da si om han er en falsk profet eller ikke. jeg dømmer ham verken til himmel eller helvete, men jeg advarer sterkt mot forkynnelsen og praksisen hans, fordi den er ubibelsk.

jeg har ikke tenkt å kaste steiner fordi han angivelig har langet narkotika. hvis han har det, så er det klart et tegn på umoral, men jeg ønsker ham Guds tukt og refs, fordi den er til det beste for alle.

har vi glemt at vi skal elske våre fiender?
har vi glemt at vi skal velsigne dem som forbanner oss og be for dem som forfølger oss?




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Thomas
Seniormedlem
***




Innlegg: 220
Registrert: 17-2-2004
Bosted: Bergen
Brukeren er frakoblet

Humør: :)

[*] opprettet den 13-8-2004 kl 10:02


Kan hive det på internt forum kanskje



(1 kor 13)4 Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. 5 Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. 6 Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. 7 Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen