Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Oslokirken vil teppelegge landet med bønn før 2005
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 30-4-2004 kl 19:05
Oslokirken vil teppelegge landet med bønn før 2005


Hentet fra Oslokirkens hjemmesider:

Teppelegge landet med bønn før 2005
Norge befinner seg i en skjebneavgjørende situasjon. Guds kall til vår nasjon er å være en misjonerende og økonomisk velsignelse for verden. Men djevelens plan er å gjøre Norge til et utstillingsvindu for jødehat, seksuell perversjon og familieoppløsning. Gud har bedt meg i tidsrommet april-desember 2004 om å besøke samtlige fylker for å mobilisere og trene bønnekrigere, utføre profetiske bønnehandlinger, og salve nasjonen med olje. Dette gjøres i samarbeid med internasjonale bønneledere som Peter Wagner, Ana Mendez og Chuck Pierce. Min tro og bønn er at bønnekrigere, tjenestegaver og menigheter over hele landet skal teppelegge Norge med profetisk bønn, og at dette skal bli en mektig faktor idet Norge forbereder seg til markeringen i 2005 av vår fulle selvstendighet som nasjon.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 30-4-2004 kl 19:14


Typisk heredømmeteologi og tro på bønn som magi.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-5-2004 kl 11:36


Festlig at denne mannen har fått ett tydelig kall helt ned til minste detalj for et langt tidsrom.
Kallene i Bibelen blir nemlig åpenbart del for del. Tenk for eksempel på denne episoden:

Apg 16

Sitat:

6 Den Hellige Ånd hindret dem i å forkynne Ordet i Asia; derfor fortsatte de gjennom Frygia og Galatialandet. 7 Da de var i nærheten av Mysia, prøvde de å dra videre til Bitynia, men Jesu Ånd gav dem ikke lov. 8 De drog da gjennom Mysia og kom ned til Troas. 9 Om natten hadde Paulus et syn. Han så en makedonier som stod og kalte på ham og bad: «Kom over til Makedonia og hjelp oss!» 10 Da han hadde hatt dette synet, forsøkte vi straks å komme til Makedonia; for vi skjønte at Gud hadde kalt oss til å forkynne evangeliet der.


De har gått i ett kall og ett spor lenge, men... poff, så hindres de. For Gud har en annen plan.

Men... sånn... når det er sagt... dette med forberedelser i 2004, og 2005 osv... det "stemmer" jo med profetien til Copeland som er gjengitt her på forumet.




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 1-5-2004 kl 11:45


Ja, og ikke minst Hagins profeti som det ser ut som om hele trosbevegelsen fra ytterpunkt til ytterpunkt setter ganske stor lit til.

Regner med at du har lest Hagins profeti?


[Edited on 1-5-2004 by Larss]
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 3-5-2004 kl 17:38
tell me again...


hva i allverden er profetisk bønn?

både ironiske og faktiske svar er velkomne




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 3-5-2004 kl 20:40


"Kjære Gud jeg ber om at du har fortalt meg at jeg skal be om at du har bestemt at når jeg ber om dette så gjør jeg det"



«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 4-5-2004 kl 20:16


Strengt talt er vel ironiske svar det eneste alternativ ettersom at det ikke finnes faktiske svar :-)
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 4-5-2004 kl 20:23


En profetisk bønn er en profeti uttalt som en bønn... eh.. eller en bønn uttalt som en profeti..

Så det så!

:D




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen