Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Baptistmenighet og Misjonsmenighet holder møter med profet og apostel
Larss
Juniorveteran

Brukeren er frakoblet

[*] opprettet den 30-4-2004 kl 19:03
Baptistmenighet og Misjonsmenighet holder møter med profet og apostel

Hentet fra Oslokirkens hjemmesider:

Endetidens krigere i Norge
Jan-Aage Torp har tatt imot et kall fra Gud til å reise opp bønnekrigere over hele Norge. 21.-24.april har han vært i Rogaland, invitert av pastor Tommy Fjeldberg i Sola Kristne Fellesskap og pastor Finn-Geir Vignes i Bryne Misjonskirke. 37 profeter, vektere og åndelige kartleggere, foruten øvrige bønnekrigere var samlet til rådslagning, bønnemøter, og profetiske ekspedisjoner rundt omkring i Rogaland fylke. Fra påske og fram til nyttår vil Jan-Aage Torp besøke samtlige fylker for å utføre strategisk bønn, trene bønnekrigere, og bygge opp et nettverk av endetidens krigere, i nært samarbeid med Ana Mendez som leder det internasjonale nettverket "Endtime Army of God". Ana Mendez og hennes ektemann Emerson Ferrell jobber tett med Peter Wagner og Morris Cerullo.

------------------------

[Edited on 7-5-2004 by Larss]
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran

Brukeren er frakoblet

[*] opprettet den 30-4-2004 kl 19:13

Det er trist å se at en så grov vranlære (apostelære, profetlære, helbredelseslære, bønnelære og herredømmelære) får innpass i det kirkesamfunn jeg er medlem av.

Jeg håper dette vil kun være en isolert hendelse i denne menigheten, men frykter en spredning.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran

Brukeren er frakoblet

[*] opprettet den 5-5-2004 kl 18:18
"hvor lenge, Herre?"

la det være vår felles bønn at så mange som mulig må bli bevart mot vranglæren.

det forundrer meg at mennesker kan utføre okkulte gjerninger i Jesu navn. det er misbruk av Herrens navn, og det i ytterste grad. må Han la Sitt navn holdes hellig! må Han la Sin vilje skje!

og... må Han snart komme tilbake...

Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator

Brukeren er frakoblet

[*] opprettet den 9-8-2005 kl 20:45

Sitat:

bønnekrigere, og ... endetidens krigere,

Og hvor finnes bibelsk grunnlag for disse to ? Jeg har ikke funnet noe.

«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

Gå til topp