Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Nettmenigheten
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 12-8-2003 kl 11:18
Nettmenigheten?


Hei Larss.

Jeg var på http://www.nettmenigheten.com/ og så etter litt info om hvem som står bak, og bakgrunnen for at Nettmenigheten ble startet.

Bortsett fra den lille infoboksen hvor man blir ønsket velkommen, så var det lite med info om hvem, hvorfor osv, men det kan jo hende at jeg ikke så godt nok etter.

Kunne du tenkt deg å kort fortelle litt her i forumet, om hva du/dere står for, og hva som fikk deg/dere til å starte den?

Gunnar :)

[Edited on 12-8-2003 by Gunnar]
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 12-8-2003 kl 17:52


Hehe, det kommer mer etterhvert. Akkurat nå har jeg hatt litt problemer med å få de publiserte artiklene til å fungere for de som ikke har logget seg inn.

Det er ikke jeg som står bak menigheten, jeg er bare webmaster, og informasjon, bøker osv. kommer etterhvert, men man kan si det slik at vi er en evangelisk nettmenighet som skal samle liketroende mennesker over hele landet.

Vi er bla. meget skeptiske til trosbevegelsen. Vi er karismatiske i den forstand at vi bla. godtar de forskjellige typer tungetale.
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 4-10-2003 kl 11:41
Nettmenigheten


Hei!

Tenkte jeg skulle tipse dere om nettmenigheten.

Vi forsøker å være et nettsted med endel aktuell god kristen forkynnelse.

De fleste bak nettmenigheten har forøvrig til en eller annen grad hatt førstehåndserfaringer med "hærlighetsteologi".

Nettmenigheten er jo forøvrig også åpen for nye bidragende medlemmer så det er bare å sende inn forkynnelse eller annet man finner aktuelt.

www.nettmenigheten.com

post@nettmenigheten.com
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen