Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Enda flere linker?
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 23-2-2004 kl 00:45
Enda flere linker?


Til alle dere som går rett hit til forumet, uten å gå veien om hovedsiden vår. (og alle andre for den del ;) )

Dersom du har tid/ork/interesse for å forske litt mer på egen hånd, rundt det som har med tro og lære å gjøre, så har vi nå oppdatert linkesiden vår med en del flere linker. (http://www.apologetisk.net/links.htm)

Vi kunne linket til mange flere enn de vi har satt opp hittil, men vi tror det skal være et greit utganspunkt for videre studier på egen hånd.

For dere som er opptatt av dette med karismatikk, og de forskjellige kristne strømninger i tiden, så vil jeg på det sterkeste anbefale artiklene til "Karismatisk Refleksjon". Dette er fagartikler som i seg selv er nøytrale, og som beskriver den nære kirkehistorien fram til i dag.

Disse artiklene har mer enn noe annet hjulpet meg til å se ting i perspektiv, til å forstå dagens situasjon ut i fra hva som har hendt før, og å se sammenhengen/forskjellen mellom ulike menigheter, og forskjellige strømninger i tiden.

Kort sagt, dersom jeg bare kunne hatt èn link til et annet websted på linkesiden vår, så ville jeg hatt med denne!

Dette er selvfølgelig min helt private mening :)

Vennlig hilsen
Gunnar.





[Edited on 23-2-2004 by Gunnar]




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen