Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Agenda 3.16
Kristnerd
Administrator

Brukeren er frakoblet

[*] opprettet den 19-2-2005 kl 00:37
Agenda 3.16

Hei,

Jeg vil anbefale tidskriftet Agenda 3.16 til dere alle.
Selv om man ikke er "Luthersk" eller av andre grunner ikke er 100% enig med utgiveren Normisjon, i alle ting, så er dette ett godt magasin for å følge med å få innblikk i ting som skjer i Kristennorge. Også utenfor Normisjon. Selv har jeg ingen tilhørighet til Normisjon annen enn at jeg at fra tid til annen går på møter hos dem, og har venner som har tilknytning til dem.

Det siste nr. har blandt annet intervju med Arild Edvardsen hvor han blir spurt ut angående feil i tallmatriale oppgitt angående antall frelste ved hans kampanjer. Han svarer ikke akkurat godt, men det får være hans sak.

Det har tidligere vert fokus på profetier, profeter i dag? Intervju med Jan Åge Torp. Riktig nok syns jeg man kunne gått hardere ut mot ham, og at Agenda 3.16 er litt rundt i kantene. Men hovedpoenget er at de tross alt tør å sette tema på dagsorden. Det er det ikke mange "populære" kristen tidskrifter som tørr.

De har også rettet kritisk søkelys mot blandt annet "Guds lam kirke". osv...

Så, med dette anbefaler jeg ett abonemang på Agenda 3.16.

«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

Gå til topp