Opprinnelig postet av k-mann
Sitat: | Opprinnelig postet av Lance
Kmann,
1.Tess 5:23 har du nevnt før, og som sagt finner jeg ingen motsigelse her. Hadde vårt legeme kunne blitt født på ny ville det ikke gitt inn for
fristelse, slik våre legemer gjør nå. Vil vil imidlertid få nye legemer ifølge 1.Kor 15:51-52. |
Så du meiner altså at du ikkje synder i dett indre? 1Kor 15:51f:
Sitat: | "Sjå, eg seier dykk ein løyndom: Vi skal ikkje alle sovna inn, men vi skal alle bli omskapte, i hast, i ein augneblink, når den siste basunen
lyder. For basunen skal lyda, og dei døde skal stå opp uforgjengelege, og vi skal bli omskapte." |
Du tenker kanskje på vers 50? "Men det seier eg, sysken, at kjøt og blod kan ikkje arva Guds rike, og det som er forgjengeleg, skal ikkje arva det
uforgjengelege." Dette verset står slik på gresk:
Sitat: | touto de fhmi, adelfoi, oti sarx kai aima basileian qeou klhronomhsai ou dunatai, oude h fqora thn afqarsian klhronomei. |
Det står rett og slett at "sarx kan ikkje arve Guds rike".
Kva er sarx? Jo, det betyr heile mennesket, ikkje berre kroppen. I ei engelsk omsetjing står det "mere human nature cannot inherit what is
imperishable".
Det er også slik at Paulus bruker to ord for å skilje mellom kroppen og "kjøtet": soma (som betyr kropp) og sarx (som betyr kjøt).
mvh |