gana - 1-10-2005 kl 01:47
Det gjelder Einar Gelius. Han tror ikke på Gud, men trives visst godt som prest.
.
Kristnerd - 1-10-2005 kl 01:53
Den gutten der er håpløs. Men det sier nesten enda mere om tilstandene at folk ikke slutter å gå i menigheten hans. Å si at han ikke tror på Gud, men
på Jesus, sklir rett inn til folk. Å ha et godt "ideal" en "god venn", noe å se opp til å bli innspirert av osv. er godt akseptert av verden.
Men å snakke om en hellig Gud, om synd, fortapelse, behov for frelse, og omvendelse, det er ikke godtatt i tiden.
Lionheart - 1-10-2005 kl 02:50
å Herre om Du ville sende reformasjon og vekkelse! se tilstandene i den kirken som kaller seg Din!!
reis opp reformatorer Herre, som du gjorde for 500 år siden!
egentlig?
mrhol1 - 1-10-2005 kl 10:14
tror dere egentlig at han ikke tror på Gud? han karen der liker bare å provosere folk (dere blir kanskje litt provosert?). tviler på
at en kan være prest uten å tro på Gud, det er jo liksom starten på fortellingen så og si det da....
noen liker å provosere, alltid forundret meg hvor lett det er å provosere relgiøse rundt forbi? KISS og Marilon Manson var veldig varme poteter blandt
de relgiøse i USA husker jeg, uten at jeg kan se helt hva som er så provoserende med noen av dem....om ikke annet så setter de fokus på Gud, er ikke
det gratislodd for kristne?
let love rule