Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: litt meir adventisme...
k-mann
Veteran
*****


Avatar


Innlegg: 504
Registrert: 28-4-2004
Bosted: Stanghelle
Brukeren er frakoblet

Humør: Håpar ikkje det er Faderen , Sonen eller Anden de snakkar om... ;)

[*] opprettet den 20-7-2004 kl 15:03
litt meir adventisme...


Eg skomma litt gjennom baruk medias hyhendebrev; "Mens vi venter", og kom over denne artikkelen - "Vil du ligne Jesus?" - som eg no vil kommentere:

Først ein liten bakgrunnstekst, tatt frå ingressen i artikkelen:
Sitat:

Paulus appellerer til menigheten i Korint, Følg mitt eksempel, slik jeg følger Kristi eksempel, 1.Kor. 11:1. Ordet som på grunnteksten er oversatt eksempel, betyr å kopiere eller gjøre/være lik.
(Utheving med farge gjort av meg...)


Dette stemmer sikkert, men sjå kva dei skriv litt seinare:
Sitat:
Ingen kan følge i Jesu fotspor, kopiere han eller la han være et eksempel, uten å kjenne han. Når Jesus vitnet og sa;den som har sett meg har sett Faderen, Joh. 14:9, var det fordi Jesus var ett med sin Far. Han kopierte sin himmelske Far og sto for det Han representerte. En slik likhet bygger på nært og intimt kjennskap. Likesom Faderen kjenner meg og jeg kjenner Faderen, erklærte han, Joh. 10:14. På samme måte må også vi kjenne Jesus for å kunne ligne ham. Ja, han påsto til og med at et slikt kjennskap er absolutt nødvendig for at vi kan være med Jesus hjem og bli ham lik, 1.Joh. 3:12.
(Utheving med farge gjort av meg...)


Så her gjer dei noko svært ubibelsk:

Kristne skal følgje Pauli døme/kopiere Jesus, som følte Faderens døme/kopierte Faderen. Det dei her seier er at vi - i vårt jordeliv - skal ha same forhold til Faderen som Jesus hadde. Viss ikkje dette er blasfemi og ubibelsk lære, så veit ikkje eg...

Jesus er VESENSLIK med Faderen. Han er fødd, ikkje skapt. Han er Ordet, han er Gud og var med på skapinga. Han vart kjøt. Dette betyr ikkje at han tok over ein menneskekropp, men at han VART menneske.

Så ved å samanstille det at vi skal ha Paulus til døme, som har Jesus til døme som har Faderen til døme seier artikkelforfattaren(evt. forfattarane) at vi er ein del av guddommen... Blasfemi av verste sort!
_______

Litt seinare legg dei fram ei liste over ting vi skal følgje (vere døme)/kopiere. Eg tar fram dei eg vil kommentere (lista er lang):


  1. Han helligholdt Bibelens sabbat og viste dens rette innhold


Vel, det er sant at Jesus viste oss kva sabbaten er: ein kviledag som vi skal halda heilag. Men han sa òg at sabbaten er for menneska, ikkje menneska for sabbaten.

Når vi ser på Paulus - som fylgde Jesu døme - er det eit vers eg meiner set lys over sabbaten:
"Den eine set éin dag høgare enn ein annan dag. Den andre held alle dagar like. Kvar og ein må berre vere fullt viss i sitt eige sinn!" (Rom 14:5)

Altså: vi går ikkje fortapt om vi ikkje held lørdag som sabbat. Eg held den på søndag, av to grunnar:
1. Det er denne dagen som passar best, i forhold til jobb og slikt.
2. Eg kan feire Jesu oppstode kvar veke...

Og ein ting til: kva med t.d. sjukepleiarar som jobbar på søndag. Går dei fortapt om dei tar den dagen dei har fri - sjølv om det er tirsdag eller onsdag?


  1. Han advarte uhyre skarpt mot falsk lære for han ville ikke at noen skulle gå fortapt
  2. Han tålte ikke at sannhet og det falske ble blandet


Dette er eit retorisk grep. Først presenterer dei noko - som eg meiner er ubibelsk, for så å seie at Jesus ikkje liker falsk lære. Då seier dei indirekte at deira lære er rett...

Til debatt...

GUDS FRED!

[Edited on 20-7-2004 by k-mann]




«På korset åpenbarer Jesus Gud for oss. Det
er en Gud som lider med oss, som går inn i vår
smerte. Han tar på seg smerten og forvandler
den.»

– Anselm Grün, Benediktinerabbed
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
wbrochs
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1402
Registrert: 7-6-2004
Bosted: norvegen
Brukeren er frakoblet

Humør: Radikal kristen

[*] opprettet den 4-8-2004 kl 23:06


Sitat:
Originally posted by k-mann
Eg skomma litt gjennom baruk medias hyhendebrev; ..... klippe, klippe .....
Sitat:


Hei k-mann

Jeg vil bare si at utgiverne av bladet du sikter til, nok har sine medlemsskap i adventistmenigheten, men de er på kollisjonskurs med ledelsen i Adventistsamfunnet.

Om du skulle ha fått inntrykk av at deres blad representerer adventismen eller Adventistsamfunnet, så er altså ikke det korrekt.

Mvh
Willy




Ham gir alle profetene det vitnesbyrd at hver den som tror på ham, får syndenes forlatelse ved hans navn. Apg 10:43
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
elin
Medlem
**




Innlegg: 114
Registrert: 15-6-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 10-4-2005 kl 02:17


Hei K-mann
Jeg vil be deg om å lese innlegget jeg har skrevet under team:
Mot historiens klimaks/den undersøkende dom. Det er i lys av dette du må forstå hvordan vi kan ligne Jesus.
Selvfølgelig er det Jesu karakter og livet han levde som menes i artikkelen du refererer. Han skulle jo være vårt eksempel skulle han ikke?
Jesus sier også at; Derfor skal dere være fullkomne, slik som deres Far i himmelen er fullkommen. Matt.5:48. Det betyr ikke at vi blir en gud? Eller blir som Gud. Forkynnelsen må være i overenstemmelse med Guds Ord og betyr selvfølgelig det Bibelen selv beskriver når vi skal ligne Jesus og være ett med Ham, i karakter og ikke i vesen.
Når det gjelder den ene dag framfor den andre så gjelder det det som var striden på den tiden og det var ikke sabbat/søndag spørsmålet. Det kom langt senere (historiske bevis kan frambringes om ønskelig). Det striden den gang handlet om var at ulike jødiske grupperinger som ble kristne hadde ulik kalender når det gjaldt de seremonielle sabbater som pekte fram mot Jesu forsoning, påske og Yom Kippor. Dettte kan man også lese om i de berømmelige dødehavsrullene. Derfor ble det vanskelig når bl.s. kristne fariseere og kristne esseere møttes til påskemåltidet. Sabbaten har de alltid feiret på samme dag (og ikke en tøddel av loven skulle forgå fær himmel og jord forgår....så siden jorden står ennå så.......er det vel greitt at noen av oss ikke vil endre en tøddel?)
Hilsen Elin i Baruk Media
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen