Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Si i fra.
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 3-3-2004 kl 23:40
Si i fra.


Mange av video klippene i filmen vår er hentet fra "Trinity Broadcast Network".

Om du er enig i at de sender vranglære og villeder kristne, så kan du nå si det til dem gjennom deres egen seer undersøkelse:

http://www.tbn.org/index.php/2/20.html -




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 4-3-2004 kl 01:40
Her sa jeg mitt


First let me tell you that I don't "like" the channel's programs at all!

Preachers blaspheming the precious blood of Jesus which saves us from sin, blaspheming the Son of God Himself, cursing "critics", exalting themselves toward God, fulfilling every single attribute of a FALSE PROPHET described in the Bible.

Know that Jesus is not the One who's in a hurry to get followers, but Satan is in a big hurry.

Jesus Christ is God Almighty, has control over time (check the Old Testament). Satan does not, and has short time left.

At least the inspired word of my God says so. I don't know who your god is, besides yourselves, and I do not mean to follow him. I'm not frightened by the curses Benny Hinn, Crouch & Co, Kenneth Copeland, Rodney Howard Browne and the rest put on me and my brothers and sisters in Christ. They may curse till their faces turn blue. God is the One who can bless or curse, not false prophets. The Bible says "Do not fear them" and I won't.

I'll let you know that I pray for you, for every single person connected to the Word-Faith movement, the Toronto movement and the rest of your counterfeit gospel, your counterfeit Jesus and your counterfeit Holy SPirit. I pray that God may have the mercy on you to give you repentance so you might be saved by the redeeming blood sacrifice of Jesus Christ.

God bless you with His truth and love.

Amen in Jesus' Holy Name.




Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Gunnar
Grunnlegger
********


Avatar


Innlegg: 1390
Registrert: 16-7-2003
Brukeren er frakoblet

Humør: Liten mann, med en stor Gud.

[*] opprettet den 4-3-2004 kl 15:15


Kjempebra skrevet Lionheart!

Jeg mistet "litt motet" til å skrive til dem på den siden, fordi man måtte krysse av så mye om hvor ofte man ser på TBN, og hvilke programmer man ser osv.

Siden jeg må svare ærlig, så vil de jo fort skjønne at jeg ikke er en som har sett så veldig mye på TBN.

Det var jo heller ikke noe sted man kunne krysse av for at man har sett en anseelig samling av de "verste klippene" i fra TBN på videofilmer. ;)

Nå vet jeg i fra andre (her i Norge) som har mulighet til å se på TBN, at de ikke bare sender dårlige programmer, men at de har en del gode programmer, og gode forkynnere også.

Ankepunktet er at de gode forkynnerne på mange måter blir brukt til å legitimere de dårlige(falske) forkynnerne, og derfor på en måte sett, er med å bane vei for det falske.

I en amerikansk dokumentar video som jeg har, så er det noen kristne som tar opp dette temaet, og de oppmuntrer alle gode og sunne forkynnere, til å slutte å sende sine programmer via TBN. Dette gjør de nettopp fordi det som er sunt, blir brukt til å unnskylde/legitimere det som er så forferdelig usunt.

Gunnar




[Edited on 4-3-2004 by Gunnar]




Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen