Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Innlogging/utlogging.
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 14-8-2005 kl 12:35
Innlogging/utlogging.


Kjenner du deg igjen i situasjonen nedenfor ?

Sitat:
Opprinnelig postet av ...
ARGH... Nå hadde jeg skrevet det lange innlegget, også klarte jeg å viske det hele ut :down: Perhaps I'll try again later..


Flere brukere har slitt med lignende, av forskjellig årsak.

Alltid smart å 1: være logget inn FØR du skriver. (Funksjonen med å skrive inn brukernavn og passord på samme siden som du skriver innlegget er dårlig. Spesielt fordi dersum du har tastet feil passord så får du beskjed om å gå tilbake. Men da er innlegget ditt borte.)
2: - skriver du ett langt innlegg er det en god ide å skrive det i en tekstbehanlder først. Og ta "klipp og lim" over i forumet etterpå. Da slipper du trøbbel dersom det skulle være noe feil med forumet, nettilkoblingen din eller noe helt annet.

[Redigert den 14-8-2005 av Kristnerd]




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 14-8-2005 kl 16:13
Innlogging/utlogging.


du får autologinn (nettlesere "kjenner deg igjen") dersom du ikke sletter cookies. Cookis'ene slettes også dersom du fysisk trykker "log ut". (nettopp fordi nestemann som bruker samme pc ikke skal kunne gå rett inn i din bruker.) - For dere som bruker offentlige pc'er: Husk å alltid trykke "Log ut". Cookies går uanset ut på gyldighet etter en viss tid. Windows kan tilby å "huske passord" dersom du ønsker dette. Men personlig anbefaler jeg IKKE å aktivere denne funksjonen. Windows vil da nemlig legge inn både passord og brukernavn i feltene automatisk, (gjelder alle nettsteder du har aktivert dette for), og enhver som låner din pc vil ha tilgang til din bruker.

[Redigert den 14-8-2005 av Kristnerd]




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen