Apologetisk Forum

Visjon Norge

Larss - 23-5-2004 kl 14:37

Jeg har en stund nå fått inn Visjon Norge, og det er rimelig interresant.

Det eneste oppbyggende som går der som jeg har sett er ES-TV og Norvald Yri. Det hender også at når de får folk utenfra til å lede Studio Direkte at det kan være bra.

Men det er først og fremst interresant for å få kunnskap om disse villederne, og ikke minst denne kanelen som utvilsomt vil ha en enorm virkning på kristenheten i fremtiden.

Hvis dere kontakter meg kan jeg forklare hvordan dere kan få inn Visjon Norge.

Jeg vil ikke si det her, for da kan jeg føre folk med mindre bevisthet til denne kanalen, noe jeg ikke vil.

Kristnerd - 24-5-2004 kl 00:37

Hm.... *sende e-post til Norvald Yri og spørre om hvorfor i all verden han ønsker å sende på denne kanalen*

Larss - 24-5-2004 kl 02:11

Tja, man det er jo ting som taler både for og mot å sende der.

Ellers så kan det nevnes at hans programmer er laget av trosmenigheten Regnbuen kristne Felleskap, via deres TV-kanal Familiekanalen.

Dvs. det er et program laget av Familiekanalen.

Visjon Norge

snipp - 7-6-2004 kl 09:51

Det sørgeligste med Visjon-kanalen er vel at de lager aldeles tragisk dårlig TV. Det minner mest om det verste av amatør-lokalradio men med bilde også :( .
Virker på språkbruk og alt som om dette mest er ment for intern bruk innen "fanklubben" - som utadrettet virksomhet greier jeg ikke å se at det er egnet overhodet. Sørgelig!!

Få inn kanalen

PeterDJ - 14-7-2004 kl 09:17

Hos meg er det bare å trykke 96 på digital tunern, ingenting å stille inn eller noe.. Det er vel ikke bildekvaliteten som teller mest spør du meg. =) Har bare sett det et par ganger så jeg har ikke grunnlag for å uttale meg noe mer egentlig. Kanskje bildekvaliteten er irriterende over lang tid. heh =)