Apologetisk Forum

Uff!

Gunnar - 28-4-2004 kl 21:13

Hei folkens.

Det er veldig trist at vi på grunn av alt dette datatullet mistet en god del innlegg, og at noen må melde seg inn i forumet på nytt.

Vi har nå lært (forhåpentligvis) at det er veldig lurt å ta regelmessig backup ofte! Vi hadde ikke sluppet selve datatrøbbelet, men ville i hvert fall sluppet å miste så mange innlegg.

Til dere som har meldt dere inn de siste dagene, og nå må melde dere inn på nytt igen, må jeg bare si at jeg beklager så veldig mye.

Guds fred.
Gunnar :)

[Edited on 28-4-2004 by Gunnar]

Det skal dere ha,...

bus - 29-4-2004 kl 15:27

...at det er meget sterkt at dere har valgt å lage en hjemmeside for debatt og at administrasjonen tør å gå i mot vranglære.

Så min anbefaling er:

FINN MER!

(';)

Gunnar - 29-4-2004 kl 23:49

Sitat:
Originally posted by bus

Så min anbefaling er:

FINN MER!

(';)

Hmmm.. så du mener at vi ikke har funnet nok vranglære? Noen får visst aldri nok.. ;)

Thomas - 30-4-2004 kl 19:30

Tja jeg trenger bare litt mer så er jeg utlært i vranglære.

jaudi

Lionheart - 1-5-2004 kl 19:52

heia gunnar, solbu, kristnerd og alle andre apologeter!

bus - 10-5-2004 kl 00:14

Sitat:
Originally posted by Gunnar
Sitat:
Originally posted by bus

Så min anbefaling er:

FINN MER!

(';)

Hmmm.. så du mener at vi ikke har funnet nok vranglære? Noen får visst aldri nok.. ;)

:•)

Det handler ikke om å få nok.

Det handler blant annet om at de som drifter denne nettsiden ikke har erkjent nok.

Gunnar - 10-5-2004 kl 00:26

Sitat:
Originally posted by bus
Det handler blant annet om at de som drifter denne nettsiden ikke har erkjent nok.

Kan du være så vennlig å uttdype litt mer hva du mener med uttalelsen ovenfor, bus?

[Edited on 9-5-2004 by Gunnar]

bus - 12-5-2004 kl 18:40

Sitat:
Originally posted by Gunnar
Sitat:
Originally posted by bus

Kan du være så vennlig å uttdype litt mer hva du mener med uttalelsen ovenfor, bus?

[Edited on 9-5-2004 by Gunnar]

Hva med å erkjenne at Gud ikke er en torturist.