[Edited on 20-7-2004 by gana]Gunnar - 21-4-2004 kl 20:02
Tusen takk gana.
Her er en liten ting å tenke på for de som måtte mene at vi tror om oss selv at vi har "forstått alt", eller bare er ute etter å "rakke
ned" på andre:
Dersom vi bare ønsket å påpeke andres feil, uten å selv være villige til å høre på kritikk eller motta korrigering på det vi står for, da hadde vi
ikke startet et slikt forum, som faktisk er like åpent for de som er uenige med oss, som det er for de som er enige.
Da hadde vi istedet bare laget et helt ordinært websted, hvor vi bare fortalte dere om alt det som ligger oss på hjertet, og sagt SÅNN ER DET, BASTA!
uten å gi noen mulighet for diskusjon, tilbakemelding eller debatt om det vi står for.
Gunnar.
[Edited on 21-4-2004 by Gunnar]
mine tanker går til
Lionheart - 22-4-2004 kl 11:01
jesusonline når det gjelder den typen ordinære websteder - med høy sensur... man må for all del ikke skrive noe som motsier de godeste
trosbevegelsespastorene! ånei.. hvilken horribel handling!
jeg vil derimot uttrykke min dypeste takk til Gud, som har lagt det på Gunnar og Solbus hjerter å starte dette stedet og til dere selv, som stiller
dere frem som villige verktøy for Gud.
Gud er god!!!solbu - 22-4-2004 kl 11:07
Sitat:
Originally posted by Lionheart
jesusonline når det gjelder den typen ordinære websteder - med høy sensur... man må for all del ikke skrive noe som motsier de godeste
trosbevegelsespastorene! ånei.. hvilken horribel handling!
Si no pent om jesus i stede!
*le litt*
Skremmende
hegemor - 23-7-2004 kl 13:23
Det er viktig å advare mot slike falske profeter som dem på www.jesusonline.no
Deres tilknytning til sekten Christian Science er skremmende Kristnerd - 1-8-2004 kl 00:23
GANA: vi ser helst at du IKKE sletter innlegg du har skrevet på denne måten. Det er du selv som har slettet det. Jeg vet ikke hvorfor, og årsaken er
forsovidt likegyldig. Poenget er at du ved å slette slik ødelegger forumet. Det blir for en ny leser totalt meningsløst å lese andre personers respons
på ditt innlegg, når ditt innlegg ikke lengre eksisterer.
DERSOM noen endrer oppfattning av noe, og ikke lengre mener noe de tidligere har ment, så skal dette skrives som en komentar. Gjerne i form av ETT
NYTT INNLEGG. Muligheten for å endre egne innlegg er der først og fremst for at hver enkelt skal kunne rette opp skrivefeil, og ting i innlegget som
kan misforstås I KORT TID etter at innlegget postes. Endrer man ETTER AT DET HAR KOMMET RESPONS skaper man kaos.
OM DET IKKE BLIR SLUTT PÅ DIREKTE SLETTING AV EGNE INNLEGG FRA DEG GANA, OG ANDRE BRUKERE, VIL VI FJERNE MULIGHETEN TIL Å REDIGERE EGNE INNLEGG.