Opprinnelig postet av ehasting
Også noen tanker rundt følgende nyhetsoppslag.
http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=10884 (norge idag.. ukritiske som vanlig)
Egypt har 77 505 756 innbyggere (2005 ref. wikipedia).
Og nå 1 million nyomvendte (pluss de som er kristene fra førav). I et arabisk land, som ikke tillater folk med israelsk pass eller stempel fra israel
å komme inn, vil jeg regne med at det kommer til å bli massive forfølgelser der nede i kommende tider... HVIS det viser seg at disse tallene er sanne.
Og det kan så hende at det er, men det drukter ganske fort i de andre 76 millionene som bor der, så det blir vanskelig å verifisere vil jeg tro..
Benny Hinn... vi VIL så gjerne tro at dette er sannheten! tenk så hærlig... men desverre er verdenen ved en annen tilstand. Du har desverre alt for
dårlig rulleblad også til at man skal kunne stole på deg. Jeg tilgir deg for dine overtredelser, som har skuffet meg, men min tilgivelse til deg gir
deg ikke økt tillitt, desverre. Du snakker om at vi mennesker er som moden frukt, som er klar til å høstes. Min opplevelse er det motsatte,
kanskje fordi jeg lever i det kyniske, alt-for-rike, egosentriske landet norge... eller er faktisk Norge bare en snill skygge av resten av verdenens
holdning og moral? Mennesker er mer inni seg selv en noen gang.. det er vanskelig å få til dugnad, frivillighetsarbeid, eller andre ting.. SÅ modene
er vi Benny! Innvandrerene sloss på gata, volden øker, humanismen er i fremmars, homofili er rent og mennesklig.. Men hvis du skulle besøke norge en
gang, kanskje du kunne få plukket litt frukt av folk som intenst vil oppleve helbredelse av sin egen kropp, så de kan fortestte å leve sitt god liv,
bare enda litt bedre?? Da ville du kanskje kunne prate litt alvor til oss, så vi slutter å gå på kompromiss (noe som heldigvis ikke du gjør)... Men
når jeg tenker etter... ikke bruk tid på oss... vi har det for godt.. ta heller med deg salvelsen din på et sykehus for syke barn, del heller din
salvelse med folk i gettoen i NY... det er ikke så mye penger å hente på kollekten, men den taknemmeligheten og ydmykheten du får fra mennekser som
der har møtt Jesus tror jeg faktisk du ALDRI har sett maken til.
[Redigert den 1-9-2006 av ehasting] |