Opprinnelig postet av Allan
Det jeg synes er litt urovekkende med krigen mot terror er at USA og landene som er mest aktive i krigen mot terror blir mer og mer lik dem de kjemper
imot. Friheten blir mindre, mens overvåkningen øker.
Videre er det en helt ny situasjon for mannen i gata hvor vi blir fortalt hvem fienden er uten å kunne se det selv. Vi må stole utelukkende på
myndighetenes sannferdighet og ærlighet. Nå har jo denne allerede fått en alvorlig knekk. Som kjent ble vi fortalt at Irak stod bak 11.september og at
de hadde masseødeleggelsesvåpen, noe som viste seg å være løgn.
Spørsmålet mitt er: Hvorfor skal vi tro dem når de sier at det er Alqaida som står bak all terroren, når de løy oss trill rundt om 11. september, Irak
og masseødeleggelsesvåpen?
Det er ikke kun islamske fundamentalister som ønsker terror. En annen sinister, svært mediesky, men høyt oppegående gruppe, frimurerne, har som sitt
motto "ordo ab chaos". Ved hjelp av kriser, krig og terror ønsker de å få kontroll med verden og dens utvikling. Dette skrives det jo av en eller
annen grunnn aldri om i avisene. Når alqaidatoppene igjen og igjen viser seg frem i media med frimurerhilsener, er jeg da paranoid om jeg tar et lite
forbehold mot den offentlige versjonen av tingenes tilstand? |