Opprinnelig postet av Kristnerd
OBS! Innlegget er endrett.
Kjære Anastasis. Så lenge du deltar i intern-kristne debatter, seiler du under falsk flagg når du så tydelig står for, og tror på, en religion/tro,
som angivelig bygger på Bibelen, men på mange (ja de fleste) punkter strider mot alle de evangeliske kirkesamfunn. Det er min opplevelse, at selv om
jeg også er uenig med andre mot/med debatanter, så stiller du i en annen "klasse". Jeg opplever at ditt Guds-syn, ditt Bibelsyn, din utlegning rundt
frelsen, endetiden osv, setter deg utenfor kristendommen.
Jeg skulle derfor ønske at du ikke lengre delta i debatter her, men begrense deg til debatter innenfor forumene "Andre Religioner og Trosretninger: "
og "Kirkesamfunn på siden av øvrig kristenhet: ". Og ikke lengre gjør, hva jeg opplever som å, forkynne under falsk flagg.
Jeg kommer derimot ikke til å hindre deg fysisk fra å delta i andre debatter og andre forum. Det ville blitt å sensurere og kneble en mot/meddabatent,
noe jeg hverken ønsker eller har lov til.
Dette er altså helt opp til deg. Min personlige innstilling i videre debatt/samtale med deg blir derimot basert på at jeg anser deg som en person med
en annen religion enn meg selv. Dette sier jeg ikke i kraft av å være administrator, men som en motdebatant som ønsker å spille med åpne kort.
Guds fred.
[Redigert den 8-5-2005 av Kristnerd] |