Opprinnelig postet av Siggen
"Jeg synes det er rart at det skal finnes så mange forskjellige retninger eller menigheter. Er jo drøssevis med forskjellige retninger innen
kristendommen (gjelder sikkert andre religioner også)."
Jett om jeg også stilte meg dettane spørsmålet da Sensation! Noe så inni hampen forvirrende alt sammen var etter å ha virkelig møtt Ham, Kristus
Jesus, oktoberkvelden, da alt "ramla" sammen for meg. Den herlige Frelsen og dåpen i ild, og rett ut i "heksegryta" - Nei, det var ikke lett, etter å
ha først - så lenge, liggi som en "vaskeklut" utstrakt på gølvet, etter å ha kjent Guds Veldige Nærvær, og møte "virkeligheten" igjen. Men ettersom
jeg tryglet og bad Gud om å vise meg inn på en sunn og vis vei, så ledet Han meg via Dr. Indergaard til Dave Hunt, Gamlagutta som holder seg slavisk
til Ordet, og så videre igjen, bl. a disse admin. strartorer på dette utmerkede nett, hvor de forsøker å rettlede og undervise, meg som kanskje ikke
er "helt glup" nok til å fatte alle slags forståelser i lys av hebraisk og gresk grunnskrift! Men LIVET med Kristus Sensation, DET ER LIVET DET! Gå
til Han, ikke til filladelfia! GÅ TIL HAM, SLK HAM AV HELE DITT HJERTE!! OG VÆR DU SIKKER, HAN LAR SEG FINNE! Men Du må se deg som en fortapt synder,
i desperat behov av Hans Nåde! Gjør det med et oppriktig hjerte, MED EN GANG, (Herren minner meg veldig, dag for dag, at tiden heretter er svært kort)
TA I MOT HAM, OG OPPLEV FREDEN MED GUD SOM OVERGÅ ALL FORSTAN.
Hakke tid til å lesa ijennom her... det må slutte her...men tenk over litt dettane ulærde skrevne, men oppriktig mente fra sig
|