Sitat: skrevet av Jerusalem |
Hvem sier at jeg ikke ser det ?
250 tusen katolske prester sier hver dag foran hundrevis av millioner mennesker
"Jeg bekjenner for Gud, den Allmektige, og for dere alle, at jeg har syndet meget i tanker og ord, gjerninger og
forsømmelser, ved min skyld."
Hvis du da tror at prester ikke synder, er du mindre intelligent !
Dette at katolske kristne ikke har syndige sjeler (uren ånd), kommer ikke av at de ikke synder, men det at de stadig renser sin sjel med Jesu Kristi
blod.
1 Joh 1,8 "blodet fra Jesus, hans Sønn, renser oss for all synd. Sier vi at vi ikke har synd, da bedrar vi oss selv, og sannheten er ikke i oss. Men
dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig, så han tilgir oss syndene og renser oss for all urett. Sier vi at vi ikke har syndet,
gjør vi ham til en løgner, og hans ord er ikke i oss."
Det er derfor en milliard katolske kristne høyt og tydelig, sammen med presten sier,
"Jeg bekjenner for Gud, den Allmektige, og for dere alle, at jeg har syndet meget i tanker og ord, gjerninger og
forsømmelser, ved min skyld."
Det er det Gud vil, at vi skal snakke sant, ikke lyve som resten av verden, som har vendt seg bort fra Gud og har en uren ånd (denne verdens ånd)
Gud kan ikke bo i de urene i løgnerne ! For Gud er kjærlighet, som bare kan bo i ærlighet (de oppriktige) |
Det er ikke ett frikort for å fortsatt synde. Frelse er fra synd og ikke i synd, når det er sagt så er lovbrudd synd og DRKK har skrevet om Guds lov
så de kan synde mere i sine løgner som man bedrar menneskeheten med.
Dette er vanvidd! |